Ostutingimused
Noor Tehnik OÜ E-poe ostu-müügilepingu üldtingimused.
Noor Tehnik OÜ registrikoodiga 10283795, Luise 4, Tallinn, 10142 edaspidi „Müüja“ ja klient, kes vormistab ostu Noor Tehnik e-poes aadressil www.noortehnik.ee tuvastades ennast sisestades tellimusele enda isikuandmed, edaspidi „Ostja“, sõlmisid käesoleva lepingu
e-poes sõlmitavate ostu-müügi tehingutele kehtivate tellimistingimuste osas alljärgnevalt:
1.Üldsätted.
1.1. Müüja müüb ja Ostja ostab Noor Tehnik e-poes müüdavaid kaupu. Müüja ja Ostja juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest ja muudes õigusaktidest ning e-poe ostu-müügilepingu üldtingimustes kokkulepitust.
1.2. Müüjal on õigus mistahes hetkel teha parandusi pakutavatesse e-poe kaupadesse. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta ostu-müügilepingu üldtingimusi ilma, et tal oleks kohustus sellest eelnevalt e -maili teel Ostjale teada anda.
2. Hinnad
2.1. Kõik hinnad e-poes on antud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu. Müüjal on õigus igal ajal muuta e-poes olevaid kauba hindasid.
2.2.Noor Tehnik e-poes olev kauba valik ja soodushinnad võivad erineda teistest Noor Tehnik kauplustes olevast kaubavalikust ja soodushindadest.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine.
3.1. Kauba ostmiseks tuleb Ostjal valitud kaup lisada ostukorvi. Ostukorvis olevate toodete arvu võib muuta.
3.2. Tellimuse vormistamise jätkamiseks tuleb Ostjal lisada enda täpsed kontaktandmed ja valida makseviis.
3.3. Ostjal tuleb kinnitada oma nõusolekut Noor Tehnik e-poe ostu-müügilepingu üldtingimustega märkides linnukese märkeruutu ja esitada tellimus.
3.4. Tellimus, mis on esitatud kuid 5 päeva jooksul tasumata tühistatakse.
3.5.E-poes sooritud tellimusi käsitletakse E-R 10.00-18.00.
4. Tellimuse eest tasumine.
4.1. Noor Tehnik e-poes on Ostajal võimalik valida erinevate makseviiside vahel.
4.2. Toodete eest on võimalik tasuda:
4.2.1. Pangalingiga (Montonio platvorm) -Swedbank, SEBbank , LHV Pank, Luminor, Coop pank, Citadele pank
4.2.2.Krediitkaardiga –Mastercard ja Visa
4.2.3.Arvega
4.2.4.Liisi järelemaksuga
4.2.5.Montonio järelmaksuga
4.2.6 Esto järelmaksuga
4.3. Valides makseviisiks internetipanga, suunatakse Ostja valitud panka. Ostja teostab e internetipangas makse ja peale maksmist vajutab nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Ostja tellimuse korrektselt Müüjani jõudmise korral saadab müüja vastava kinnituse Ostja e-mailile.
4.4. Valides makseviisiks arve, saadetakse Ostjale e-postiga ettemaksu arve, mille tasumist eeldab Müüja 5 päeva jooksul. Kui ettemaksu arve ei ole 5 päeva jooksul tasutud, loeme seda Ostja sooviks ostust loobuda ning tühistame Ostja tellimuse.
4.5.Kui valisite makseviisiks krediitkaart, suunatakse Teid krediitkaardi makset sooritama.
4.6. Kui valisite makseviisiks Liisi,Esto või Montonio järelmaks, suunatakse Ostja liisingu taotlust vormistama. Järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalist elamisluba omavad inimesed.
5. Kohaletoimetamise aeg ja tingimused
5.1. Peale ostu-müügilepingu jõustumist ja ostu sooritamist toimub kauba komplekteerimine ja kohaletoimetamine.
5.2. Ostu komplekteerimine ja väljasaatmine toimub 2-7 tööpäeva jooksul, alates arve laekumisest Noor Tehnik arveldusarvele.
5.3. Juhul, kui Ostja tellimust ei ole võimalik Müüjast mitte olenevatel põhjustel täita, võetakse Ostjaga ühendust ja pakutakse alternatiivseid võimalusi või tagastatakse tasutud summa viivitamata kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.Kui tellitud kauba summa ületab 250 euri, siis saadetakse kaup Ostjale Eesti piires kohale tasuta.
5.5. Ostja saab valida järgnevate kauba kättetoimetamise viiside seast:
5.5.1. Tulla ise kaubale järgi Luise 4, Tallinn, E-R 10.00-18.00
5.5.1.1.Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Ostjale, isikuttõendava dokumendi esitamisel. Kui Ostja soovib, et kauba saab kätte kolmas isik, tuleb sellest müüja eelnevalt maili teel informeerida.
5.5.2. Kaup saadetakse SmartPostiga (Eesti ja Soome piires) Ostja poolt valitud pakiterminali. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
5.5.2.1. SmartPostiga on võimalik saata tellimusi mille kogukaal ei ületa 25kg ning mis kvalifitseeruvad mõõtmete ja kaalu poolest.
5.5.3. Kaup saadetakse kullerfirmaga (Eesti ja Euroopa Liidu piires). Kauba kullerile üleandmisel, võtab kullerfirma ostjaga ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
5.5.4.Kaup saadetakse Omnivaga Ostja poolt valitud pakiterminali. Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
5.5.4.1.Omivaga on on võimalik saata tellimusi mille kogukaal ei ületa 30kg ning mis kvalifitseeruvad mõõtmete ja kaalu poolest
6. Lepingust taganemine.
6.1. Ostjal on õigus peale kauba tellimist ja tasumist ning enne kauba kohaletoimetamist, tühistada oma tellimus. Selleks tuleb saata esimesel võimalusel vastavasisuline teada e- mail aadressile luise@noortehnik.ee ja oma soovist teada anda. Saadetud mailis tuleb näidata tellimuse/arve number mida soovitakse tühistada ja Ostja kontaktandmed.
6.2. Ostja poolt tasutud summa kantakse üle samale arveldusarvele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tellimuse tühistamisest teadasaamisest.
7. Taganemisõigus
7.1. Ostjal on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
7.2. Tähtaeg algab päevast, millal kaup Ostjani jõudis.
7.3. Kui Ostja soovib lepingust taganeda tuleb selleks 14 päeva jooksul täita taganemisavalduse vorm ja saata see aadressil luise@noortehnik.ee või saata avaldus lihtkirjalikult maili teel, tuues ära taganemisavalduses toodud andmeväljad.
7.4. Ostjal tekib kohustus tagastada kaup Müüjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse tegemisest.
7.5. Lepingust taganemist tõendab Ostja.
7.6. Tagastatav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata.
7.7. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab Ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kasutanud muu viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja tingimustes, võib kaupa käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu seda lubatakse tavapäraselt teha poes.
7.8. Kaubatagastamisega seotud otsesed kulud kannab Ostja va juhul, kui tagastatav kaup on defektiga või ei vasta tellitule.
7.9.Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. (st ka esmase transpordikulu, kui ostja on selle tasunud). Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
7.10 Kui Ostja on valinud kaupluse poolt pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Noor Tehnik Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
7.11 Raha kantakse üle samale arveldusarvele, kust toimus selle laekumine.
7.12Taganemisõigus ei laiene toodetele , mis on valmistatud Ostja isiklikke vajadusi arvestades ja audio- ja videosalvestiste ning arvutitarkvara puhul, mille ümbrise on Ostja avanud.
8. Pretensioonide esitamise kord.
Noor Tehnik vastutab e –poest müüdud toodete lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmnevadkahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale vastavalt VÕS §-le 218 lg 2. Sellest esimese kaheteistkümne kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
8.1. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
8.2. Puuduste ilmnemisel peab ostja hiljemalt kahe kuu jooksul teatama müüjale kauba mittevastavusest lepingutingimustele.
8.3. Pretensioon tuleb esitada soovitavalt kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
8.3.1. Pretensioonis tuleb ära tuua: tarbija nimi ja kontaktandmed, kaebuse esitamise kuupäev, kauba või teenuse puudus, ettevõtjale esitatav nõue, viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile ja lisada selle koopia kaebusele.
8.4. Kui ostetud kaup ei vasta lepingutingimustele, võib Ostja nõuda Müüjalt toote parandamist või asendamist puudusteta toote vastu.
8.5. Juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või toote parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi, on tarbijal õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.
8.6. Noor Tehnik ei vastuta järgmistel juhtudel:
8.6.1.kauba halvenemine/kahjustamine on põhjustatud ostja poolt
8.6.2. puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel
8.6.3. Kauba normaale füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
9. Isikuandmete kaitse
9.1. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine e-poes tellimuse registreerimisel või püsikliendiks registreerumisel.
9.2. Registreeritavate andmete hulka kuuluvad: eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoni number, ostu saatmise aadress, linn, postiindeks, riik, e poe ostu-müügilepingu üldtingimustega nõustumine, uudiskirja saamisega nõustumine.
9.3. Isikuandmeid töötleb Noor Tehnik OÜ ( registrikood 10283795) , Luise tänav 4, Tallinn, 10142.
9.4. Noor Tehnik ei avalda Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele v.a transporditeenuse pakkujatele kauba Ostjale kohaletoimetamiseks.
9.5. Noor Tehnik kasutab Ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ainult juhul, kui Ostja on selleks Noor Tehnik kodulehe iseteenindus keskkonnas selleks soovi avaldanud.
9.6. Ostjal on võimalik loobuda reklaamteadete saamisest, andes sellest samuti teada iseteenindus keskkonnas.
9.7. Samuti on Ostjal õigus kontrollida teda puudutavaid isikuandmeid samuti neid muuta või paluda kõrvalda oma isikuandmed registrist.
10. Vastutus
10.1. Noor Tehnik poolt lepingutingimuste süülise rikkumise korral on Ostjal õigus nõuda Noor Tehnikult talle vastava rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju hüvitamist ning on lisaks õigus nõuda endale tekitatud mittevaralise kahju hüvitamist.
10.2.Noor Tehnik ei ole vastutav muude Ostjal tekkida võivate kahjude eest ega ole muuhulgas kohustatud hüvitama saamatajäänud tulu, katkenud äritegevusega seotud kulu või kasumi vähenemist, äriühingu osa või aktsia või ettevõtte väärtuse vähenemist või muid sarnaseid kahjusid.
10.3. Noor Tehnik ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaolust mida Noor Tehnik ei saanud mõjutada.
10.4. Kohustuste rikkumine asjaoludel, mida on põhjustanud vääramatu jõud, loetakse vabandatavaks ja see ei too kaasa vastutust.
11. Erimeelsused
11.1. Noor Tehnik e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega seotud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
11.2. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise järelvalve ameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole ( www.komisjon.ee) või Harju Maakohtusse.
11.3.Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda
http://ec.europa.eu/odr.
12. Diskleimer
12.1. Noor Tehnik jätab endale õiguse loobuda müügist kui on juhtunud mõni järgnevatest vigadest: inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis
12.1.1.Hinna sisestamise vea puhul peame silmas hinna erinevust Noor Tehnik teistes kauplustes sama toodete müügihinnast va e poe kampaania tooted.
12.2 Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Noor Tehnik e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Sellistel juhtudel ei võta Noor Tehnik vastutust toote andmete õigsuse eest.
Kuidas e-poest osta
Noor Tehnik e-poest on lihtne ostu sooritada.
1.Valige välja toode, tutvuge tema omadustega, lisage toode ostukorvi, märkige ära soovitud kogus ja vajutage “lisa”. Ostukorvi sisu on võimalik alati muuta.
2. Täitke ära vajalikud kontaktandmed. Kui olete meie registreeritud püsiklient ja olete oma kasutajatunnusega sisse logitud, siis on Teie kontaktandmed juba eeltäidetud.
3. Vali kohaletoimetamise viis: kullerteenus (Eesti ja EU), Omniva Eestis, Smartpost Eestis, Smartpost Soome, tulen ise järele Luise 4 Tallinn vt kauba kohaletoimetamine. Kui tellitud kauba summa ületab 250 eurot, siis saadetakse kaup Teile Eesti piires kohale tasuta.
4. Vali tasumise viis: pangalink koostöös Montonioga (Swedbank, SEB Pank, LHV, Luminor pank, Coop pank, Citadele pank), krediitkaart (Mastercard või Visa,) arve või LHV, Liisi, Montonio, Esto järelmaks.
5. Tutvuge Noor Tehnik e-poe ostu-müügilepingu tingimustega ja nendega nõustumiseks tehke linnuke märkeruutu.
6. Esitage tellimus.
7. Tasuge tellimuse eest vt makseviisid.
8. Pärast tellimuse eest tasumist, hakatakse tellimust komplekteerima. Kauba väljasaatmine toimub 2-7 tööpäeva jooksul.
9. Juhul, kui Teie tellimust ei ole võimalik täita meist mitteolenevatel põhjustel, siis me võtame Teiega ühendust ja pakume Teile alternatiivseid võimalusi või tagastame tasutud summa viivitamata kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Kauba kohaletoimetamise hinnad
DPD pakiautomaadid 3.90
Smartposti pakiautomaadid Eestis 3.60 eurot
Omniva automaadid Eestis 3.60 eurot.
Kuller Eesti piires 6.90 eurot.
Soome SmartPosti 14.99 eurot.
Transport Euroopa Liidu piires 35 eurot.
Kaubale saab ise järgi tulla Luise 4 Tallinn.
Kui tellitud kauba summa ületab 250 eurot, siis saadetakse kaup Teile Eesti piires kohale tasuta.
14 päevane taganemisõigus
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi on Teil õigus 14 päeva jooksul kaup meile tagastada.Tähtaega arvestatakse päevast, millal kaup Teieni jõudis. Kauba tagastamiseks tuleb Teil 14 päeva jooksul täita taganemisavaldus ja saata meile aadressil luise@noortehnik.ee
Kauba tagastamise kulud kannab saatja va juhul kui kaup on defektiga või ei vasta tellitule.
Kaup peab olema originaalpakendis ja kasutamata.
Toote saate tagastada 14 päeva jooksul peale tagastamisavalduse saatmist Noor Tehnik kauplusesse Luise 4 Tallinn
Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab Ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kasutanud muu viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja tingimustes, võib kaupa käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu seda lubatakse tavapäraselt teha poes..
Tagastusõigus ei kehti:
toodete puhul, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades ja
audio- ja videosalvestiste ning arvutitarkvara puhul, mille ümbrise on tarbija avanud.
Tasutud tellimuse summa kanname tagasi tasuja arveldusarvele mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamise päevast.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Järelmaks
Pakume võimalust soetada kaubad järelmaksuga. Järelmaks muudab ostud taskukohasemaks ning annab võimaluse paindlikumalt oma kulutusi jagada. Kauplustes pakume võimalust kasutada LHV järelmaksu, Liisi järelmaksu. E-poes saab kasutada tasumisel LHV järelmaksu, Esto järelmaksu, Liisi järelmaksu, Montonio järelmaksu võimalust.
Tähelepanu! Tegemist on finantsteenusega. Enne lepingu sõlmimist soovitame Teil tutvuda finantsteenuse tingimustega, konsulteerida spetsialistiga ning tutvuda krediidi kulukuse määra näidistega!